26 Temmuz 2011 Salı

AKSEN Aksa, Urfa Doğalgaz Enerji Santrali’ni devreye aldı

Aksa Enerji Üretim A.Ş., toplam 270MW gücünde olacak Urfa Doğalgaz Enerji Santrali yatırımının ilk aşaması olan 120MW’lık üretim kapasitesinin tamamlanmasının ardından ticari üretime geçti.
Türkiye enerji sektörünün köklü ve lider firması Aksa Enerji Üretim A.Ş. bağlı ortaklıklarından Rasa Enerji Üretim A.Ş.’nin Şanlıurfa OSB’de kurduğu Urfa Doğalgaz Enerji Santrali, yatırımın ilk aşaması olan 120MW’lık üretim kapasitesinin tamamlanmasının ardından ticari üretime geçti.
Bölgesel tüketimin arttığı yaz döneminde ticari üretime geçen Urfa Doğalgaz Enerji Santrali’nde yılda yaklaşık 1 milyar KWh enerji üretimi planlanıyor. 120MW’lık yeni kapasitenin devreye girmesi ile toplam kurulu gücünü 1.664 MW’a ulaştıran Aksa Enerji Üretim A.Ş., santralin ikinci aşaması olan 150MW’lık kapasite artışını da 2012 yılında tamamlamayı hedefliyor.
http://www.kobipostasi.net/2011/07/26/aksa-urfa-dogalgaz-enerji-santralini-devreye-aldi/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder